Thursday, November 27, 2008

My best friend :X My Dog


Afra :x ...http://www.dogster.com/dogs/921022
Are si ea profil de HI5 pe un site special de catelusi:X

Ea e catelusa mea mica si grasa... Daaa, cand spun grasa ...i mean it :D
Pot spune ca avem chiar o istorie frumoasa impreuna...
Eram mica...prin anu 1994 1995...ii tot stresam pe ai mei sa imi cumpere un caine. Initial mi-au cumparat rasa mea preferata, Doberman...superb caine ,o chema Cora. Singura problema a fost ca...ea crestea mult mai repede ca mine:)) si fiind pui era f f f nebuna si ajunsese sa ma zgaraie rauuu..." din dragoste"... Ok,so she had to go.
Au trecut anii si eu inca ma rugam de ai mei sa imi ia un alt caine...ulterior ,din senin mi-au spus sa ma urc in masina ca mergem sa imi aleg un caine. Ne-am dus la niste prieteni ai lor acasa,si catelusa lor...o cockerita alb cu negru pe nume Ambra, fatase 6 puiuti superbi micuti si plinuti care miroseau a laptic. Am inceput sa ma uit la fiecare...si unul dintre ei mi-a atras asa privirea pentru ca era neagra si pe spate avea ca un "sarpe" alb pe blanita. I-am aratat-o tatalui meu,a apucat sa o ia in brate...si o tinea pe picior,iar in momentul imediat urmator ea a facut pipi pe el;) Deci pot spune ca ea ne-a ales pe noi,nu noi pe ea :D Si-a marcat teritoriul.
Sincer nu cred ca ati vazut un caine mai tampit ca ea. Mi-a fost " livrata" acasa in o geanta...pentru ca vroia sa doarma si nu avea unde. A avut probleme veterinare...datorita unui doctor extrem de prost care ne-a zis sa o scoatem afara la 3 luni...si bineinteles ca a luat o boala...care au luat-o si ceilalti frati ai ei..insa doar ea a reusit sa scape...si asta nu pentru ca a fost ea mai buna,dar am fost in fiercare zi cu ea la doctor si in fiecare zi ii injecta cate un tub intreg de solutie in vena...Innn fine nu asta e esentialul...
Ideea e ca ea este o adevarata zuza...si-a dedicat viata sa faca tot felu de tampenii incat sa ne enerveze pe noi...
Cand era mica incercam sa o invatam sa nu se suie n pat sau canapea,adica daca se urca isi lua bataie. Ofticata ca noi stam in pat si ea jos,de fiecare data cand noi plecam...ea se urca n pat si il ravasea astfel incat parintii mei sa creada ca eu am facut asta si sa se ia de mine:))
Locul ei unde doarme este aproape de usa de la baie....dimineata cand te duci la baie inainte sa pleci la scoala/servici/facultate sau oriunde...ii aprinzi lumina in ochi si nu ii convine...asa ca isi trage urechea pe ochi sa nu o mai deranjeze lumina. Lucru asta se intampla si atunci cand o certi si se simte cu musca pe caciula...si atunci isi trage urechea pe ochi,pentru ca se pare ca m-am pricopsit cu un caine cu constiinta :))

Imi IUBESTE prietenul...adik pe Pustiu :X....il adora...il venereaza. El nu poate intra in casa fara sa stea 10 minute in fata usii sa o mangaie ..Pur si simplu nu il lasa! Pe toata lumea sare cand intra in casa la noi ( asta daca ii place,daca nu...ii latra )dar pe el il blokeaza si trebuie sa i se dedice timp pe 10 minute cel putin :D
Nu cred ca exista un caine care sa iubeasca mancarea mai mult ca AFRA ...ea ar manca oricand si orice!!! Dimineata isi primeste portia zilnica pentru mancarea de caine...apoi probabil uita ca a mancat si vrea mai mult! Mananca orice de la paine la supa la ciorba la oase la friptura la branza la cotoare de rosii la ardei gras la ceapa si pana si ardei iute rosu !!!
Este un catel mai special....daca iese afara noaptea ,chiar daca nu e nimeni afara.ea tre sa latre sa o auda lumea ca a iesit. Considera ca tot blocul este proprietatea ei...si daca se intalneste cu o persoana care nu sta in bloc...o latra pana pleaca din zona blocului... E un cutz pitic,dar cu suferinte de inalta...se repede la toti cainii mai mari ca ea si ii este frica de cei mai mici ca ea ( nu neaparat frica da o deranjeaza tzaraitu ala de latrat al lor).
Din pacate ea este cam batranica...are 11 anisori...si acum 2 ani era sa o pierd! A avut un cancer la splina si deja se racise( un ditai cancerul de 2 kilograme)...nu mai mergea...si multi doctori prosti au spus ca e otravita si ca isi revine si o plimbam din cabinet in cabinet... In un final a avut noroc si am ajuns la Blue Vet la Timpuri Noi...unde a gasit ungerul ei..il cheama Costi si mereu mereu are grija de "porc" . Cand a vazut in ce stare e...a pus-o direct pe masa de operatie. Vreau sa spun ca dupa 2 ore Afra era mai vioaie si happy than ever. De atunci din pacate i-au fost date inca 5 luni de viata...insa ea a trecut de 2 ani si sper ca si la mai mult :X
Imi iubesc cainele enoorm :X As face orice pentru ea....


No comments: