Thursday, November 27, 2008

Tatty Teddy


Am zis ca o sa fac ....candva o continuare cu ursuletii Tatty Teddy !!!
http://www.metoyou.co.uk/
Cei mai frumosiiiiiiii ursuleti posibili :X:X:X Ii adorrrr :X Am o groaza....sunt cei mai frumy :X
Nush nu exista cuvinte sa exprim cat imi plac!!!
Am o adevarata colectie si acasa....o parte din ei cumparati de Iubitu Meu :X si ceilalti primiti de la alte persoane precum Fratioru meu sau cumparati de mine( daaa cand ii vad nu ma pot abtine :X)
Povestea sa este una impresionanta...eu cel putin prima data cand am citit-o stiu ca eram in Diverta si eram fascinata...nici nu mi-am dat seama cat de mult timp am petrecut la acesti ursuleti( nu ca in mod normal nu as petrece mult timp) \\ Povestea este urmatoarea // : Cum de exista un ursulet gri cu nasul albastru? - "Cea mai veche si mica, casuta este pe cale de a fi daramana. Toate lucrurile care faceau casa plina de viata si calduroasa erau scoase in gradina din fata casei si impachetate ...de la patul moale si arcuit pe care dormeau proprietarii casei pana la podelele de lemn pe care mergeau... chiar si,desigur din vreo greseala un micut ursulet maro. Un ursulet maro care era blocat intre toate lucrurile nedorite si aruncate in gradina si nu se putea misca.
Apoi,intr-o zi...o zi foarte friguroasa...a cazut ceva din cer...era un fulg de nea. El s-a asezat pe nasucul ursuletului...si dupa el au mai urmat si altii. Ursuletului incepuse sa ii fie foarte frig. Si mai multa zapada a cazut...din ce in ce mai multi nameti. Acum ursuletului ii era asa frig incat nasucul lui a inceput sa se transforme in unul albastru. Asa de frig ii era incat si blanita lui incepuse sa se transforme in una gri. Ii era frig...era neiubit...singur singurel pe aceasta lume si se simtea foarte trist. Intr-un final iarna a trecut si vremea a inceput sa se incalzeasca, iar intr-o zi superba de primavara,o fetita se juca in apropierea casei si a vazut un ursulet gri in mormanul de lucruri nedorite din curte. Nu semana cu niciun ursulet vazut de ea pana atunci, asa ca l-a scos din mormanul de unde era blocat. L-a curatat de praf si alte mizerii de pe el si l-a ridicat spre cel sa il priveasca mai bine. " Un ursulet gri cu un nas albastru?" gandi ea...
"Cat de ciudat" Ursuletului ii venea sa planga. Credea ca fetitei avea sa nu ii placa de el si sa il arunce inapoi in gramada de lucruri nedorite. " Dar este superb" continua fetita...si se indragostise imediat de el. A fugit acasa repede...atat de repede pe cat o puteau duce picioarele ei, sa vada daca bunica putea sa il peticeasca pe ursulet deoarece foarte mult plus din el cazuse si avea nevoie de cateva reparatii. Fetita se uita cum bunica ei ii punea petici si il reumplea pe ursulet. Peticele lui aratau unde blanita se tocise,dar fetita il considera ca arata perfect. Era moale si cald in casa fetitei si acum ursuletul simtea caldura in sufletul lui cu toate ca blanita lui era inca gri si nasucul era inca albastru si nu aveau sa se intoarca la culorile lor initiale. Era unic printre ursuletii de plus. Fetita i-a dat o imbratisare calduroasa. Il iubea mai mult decat pe orice in lumea asta...pe el...al ei micut....ursulet cu...parul gri...si nasucul albastru ...Tatty Teddy"



No comments: